hayatımız reklam...

Adım reklam. Adem’in oğlu Havva’nın elma’sıyım. Piyasanın gözbebeği, Eva’nın çikolatasıyım. Puma’nın kedisi, Peugeot’un köpeğiyim. Ya ısırır ya tırmalarım. Ne olursa olsun seni mutlaka kandırırım. Ara sıra forma giyer milliyetçilik ü yaparım. Yine halkı ayaklandırırım. Piyasa durgunken bir kız çıkartır top oynatırım. Sayın seyirciler hepinizi çalımlarım. Küçüklükten bellidir yeceğim, su satar para toplarım. Sonrada milleti hortumlarım. Özgür kız olur dağlara çıkarım. Koyun güder, yün kırparım. Tüketim canavarıyla yakın kankayım. Beraber takılır, piyasa yaparız. Üç çizgili ayakkabı giyer sokaklara çıkarım. 4×3 boylarında köşe başı bekler çekirdek çıtlarım. Yol kenarında görürsün bilboard’dur soyadım. Haftada bir şekerli suyla yıkanır, giyinirim yeni cicilerimi. Öperim Avon rujla Nivealı ellerinizi. Çişim geldimi inerim tuvalete. Lakabım olur ZAPmedya. Beraber işeriz pisuvara. Orada bile rahat bırakmam sizi. Yapamazsınız rahatça çişinizi. Cinselliği dışa vurur kadınları sömürürüm. Yakışıklı erkekleri gösterir kaslı bidona dönüşürüm. Bütün kadınlar güzeldir. Çünkü müşteri benim karımdır. Karizmatik bir pezevengim ben kadınlarımı satarım.


emre çil yazdı...