ben reklamcı oldum

Günümüzde ailelerimizin garanti meslek arayışları git gide daha da artmaktadır. Bu uğurda çocukları kendi istedikleri mesleklere yönlendirmekte ileride çocuklarının yaşayacakları hayatları etkilemektedirler. Bu tabiki de tamamen aile koruma içgüdüsünden gelmektedir. Ancak hatalı bir davranıştır. Çocuğum doktor olsun, mühendis olsun, öğretmen olsun derler. Birde devlete kapağı attımı ohhh!


Ama anne benden doktor olmaz ben kan görmeye dayanamam, babacığım benden öğretmen olmaz ben geniş adamım. Ama benden adam olmaz derlerdi reklamcı oldu, ne yapalım.

Mesleğim kolay bir meslek, okulum zaten okul değil yatarak geçerim neden olsa. Çalışmama gerek yok, her lay lay lom!


Yukarda altı çizilmeyerek belirtilen cümlenin yüklemini öznesini bulmanıza gerek yok! Kimilerine göre yüklemi de öznesi de Reklamcı. Bütün belirtmediklerimiz de belirtisiz nesne!

Denememi bir mani deneyerek bitirmeyi denedim. (=


emre çil yazdı...